Lisää tehoa myyntiin ja markkinointiin!

Tarvitsetko tehovahvistusta yrityksesi myyntiin, markkinoinnin suunnitteluun, tavarantoimittajien yhteistyöhön, keskusliikkeiden hoitoon tai vaikkapa tapahtumien tekoon? Kaipaako tuotevalikoimasi tuuletusta ja kannattavuusanalyysiä? Näyttääkö yrityksesi kokonaisuutena nykyaikaiselta, vai olisiko aika pistää päivitykseen myynti- ja markkinointitoimenpiteiden lisäksi myös myymälä ja yrityksesi visuaalinen identiteetti ja diginäkyvyys?


Olipa tarpeesi sitten pieni yksittäinen projekti tai suurempi kokonaisuus, Picos paneutuu toimeksiantoosi rautaisella ammattitaidolla. 

Picos auttaa, kun oma aikasi tai kokemuksesi ei riitä!


Markkinointisuunnitelma

Löytyykö yritykseltäsi ajantasainen markkinointisuunnitelma? Ovatko vuoden myynnilliset ja markkinoinnilliset tavoitteet kristallinkirkkaina – ja kirjattuna?  Ammattitaitoisesti toteutettu markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin vuosikello vapauttaa yrityksesti jatkuvasta ad hoc -tyylisestä puolelta toiselle säntäilystä ja tuo suunnitelmallisuuden myötä rauhaa ja varmuutta tekemiseen – pitäen fokuksen juuri niissä oikeissa asioissa.

Mikäli markkinoinnin vuosisuunnitelma on kaikessa kiireessä jäänyt tekemättä, Picos auttaa. Saat meiltä apua tarpeesi mukaan aina markkinoinnin strategisesta suunnittelusta päivittäiseen, operatiivisen markkinoinnin vuosikellon toteuttamiseen.

Kampanjasuunnittelu

Ovatko markkinoinnin päälinjat selvillä, mutta kampanjasisältö puuttuu? Tuntuuko siltä, ettet oikein osaa valita niitä toimivimpia tarjolla olevista kampanjoista? Ehditkö miettimään kampanjointia vasta, kun se on jo liian myöhäistä? Kun tarvitset aktiivista yhteydenpitoa tavarantoimittajiin sekä kohderyhmääsi kiinnostavaa ja lisämyyntiä tuottavaa kampanjasisältöä, Picos auttaa.

Kampanjasisällön lisäksi saat meiltä myös tarvittavan kampanjatoteutuksen eri medioihin, tarvitsitpa sitten perinteistä printtimainontaa, nettibannereita tai vaikkapa esitteitä, kutsuja tai roll-upeja asiakastilaisuuteen.


Myyntianalyysi, valikoima-analyysi ja valikoimasuunnittelu

Myytkö sitä, mistä saat parhaimman tuoton? Oletko milloin viimeksi analysoinut tuotevalikoimasi kannattavuuden ja tuottavuuden? Onko myymäläsi tila käytetty tehokkaasti, vai löytyykö hyllyiltäsi turhia tilanvaraajia? Valikoima-analyysin avulla varmistat, että saat parhaan tuoton myymälästäsi.