Kuinka varmistaa korkea palvelutaso ilman ylisuurta varastoa?
Onko kaikille tuotteille varattu optimimäärä hyllytilaa?
Myydäänkö ei-oota ja samalla jotkin tuotteet vanhenevat?
Kuinka eri tuoteryhmien myynti on kehittynyt viime vuosina?
Tehdäänkö valikoimapäätöksiä mutu-tuntumalla vai faktoihin perustuen?
Pystyäkseen palvelemaan asiakkaitaan tehokkaasti ja pitkällä aikavälillä, tulee kiinnittää yhä enemmän huomiota kilpailukykyiseen palveluun ja liiketoiminnan kannattavuuteen.
Oikeat tuotteet, oikeaan aikaan osaavan henkilökunnan kanssa takaavat jo hyvän palvelun joka varmistaa parhaan mahdollisen tuloksen. Mutta mistä tietää mikä on se oikea tuote. Miten saa uutuudet mahtumaan hyllyyn? Mihin kohtaan hyllyyn uutuus tulisi sijoittaa? Tämäkään ei yleensä riitä, mitä puuttuu vielä?
Picos tarjoaa tuotevalikoiman suunnitteluun ja myynnin seurantaan käytännönläheisen ja tulosta parantavan palvelun, joka perustuu toimialan tuntemukseen, myynti- ja tuotevalikoimakoulutukseen sekä myynnin seurannan analysointiin. Kun haluat saada kaiken mahdollisen irti valikoimastasi ja myymälätilastasi, ota yhteyttä – mietitään yhdessä sinun yrityksellesi paras ratkaisu!